اسپورتينگ 0 _3 رئال مادريد

Code Center

www.clashroz.rozblog.com


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جديد ترين اخبار رئال مادريد

مشکل این فصل زئال کدام است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار رئال مادرید و آدرس madridihaaa2.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 154
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 163
بازدید ماه : 154
بازدید کل : 92439
تعداد مطالب : 353
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 353
:: کل نظرات : 29

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 18

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 154
:: باردید دیروز : 8
:: بازدید هفته : 163
:: بازدید ماه : 154
:: بازدید سال : 4697
:: بازدید کلی : 92439

RSS

Powered By
loxblog.Com

اسپورتينگ 0 _3 رئال مادريد
دو شنبه 14 آذر 1390 ساعت 18:12 | بازدید : 588 | نوشته ‌شده به دست ashkaN | ( نظرات )

 Sporting de Gijón - Real Madrid

 

رئال مادرید رتبه در Gijon کشیده و به یک پیروزی جامد بیش ورزشی با اهداف از دی ماریا ، کریستیانو رونالدو و مارسلو به دست آورده. سفیدپوستان برتر با وجود عدم حضور ژابی آلونسو شد و ثابت به یک هفته قبل از کلاسیکو در فرم عالی باشد.

مورینیو ساخته شده زن جوان برگزار آلونسو و Coentrao موقعیت به عنوان پشت راست. مدیر پرتغالی اسپورتینگ رفتن به بازی یک بازی سختی که تایر از مردان خود را با آنها را وادار به خود بیش از exhert فیزیکی می دانستند. مردم محلی در نیمه خود را از زمین در حال انتظار برای Madridistas به اشتباه ماند ، و واقعی به سختی یافت هر اتاق به manouvre و ارتباط با ایگواین از طریق خط دفاعی است. نه طرف احتمال بر روی هدف تا زمانی که دی ماریا به ضرب گلوله در علامت گذاری به عنوان 19 - minutre impressively توسط خوان پابلو تبرئه شد. سفیدپوستان ادامه داد : تسلط به عنوان دقیقه گذشت ، اما بدون اهداف گل شد.

سپس در دقیقه 34 ، دی ماریا توپ را از دامیان بیش از حد اعتماد به نفس به سرقت برده ، وارد جعبه و زمانی که همه انتظار می رود او را به آن عبور کند به یک هم تیمی او ، خوان پابلو با یک شات جامد شگفت زده کرد. هدف مردم محلی را مجبور به شروع به حمله بیشتر و رها کردن سیستم دفاعی فوق العاده خود را. اسپورتینگ آغاز شده را به چالش کاسیاس در مواردی ، اما دروازه بان تمام عکس های خود را با سهولت نسبی را نجات داد.

مردم محلی به سختی در زمان خطر بعد از نیم زمان و نگاه به حملات از طریق از اشتباهات رئال مادرید به جای شایستگی خود را برای شانس. Botia روشن ترین شانس در دقیقه 59 با یک هدر که علامت را از دست رفته بود. بلافاصله بعد از آن ، دی ماریا در خدمت کمک های دیدنی و جذاب را به کریستیانو رونالدو ، که کنترل توپ و nutmegged خوان پابلو به اعتصاب دوم چوب خط حساب کردن تیم از شب (64 ').این هدف 17 بازیکن پرتغالی در لالیگا در این فصل بود.

Preciado تغییرات به تیم خود را با تلاش برای کاهش مسافت های کوتاه ، اما چیزهایی در واقع آغاز شده به دنبال بدتر برای مردم محلی است. ایگواین نزدیک به یک سوم در یک در یک (70) به ثمر رساند و سه دقیقه بعد Albiol آمد برای دی ماریا ، که به وضوح انسان را از مسابقه شده بود. بنزما ایگواین دو دقیقه پس از آن جایگزین می شوند.

باقی مانده از برخورد تا حدی آسان برای رئال بود. کاسیاس به سختی احساس تهدید و Eguren با رزرو دو بر روی علامت 79 - دقیقه فرستاده شد. کاکا آمد و تقریبا در دقیقه 88 به ثمر رساند ، اما خوان پابلو موفق به ارسال توپ را به گوشه و پا زدن. بنزما همچنین آمده نزدیک به tallying اعتصاب سوم ، که در نهایت توسط مارسلو بود به ثمر رساند پس از تلاش های فردی شگفت انگیز است.

 
 




|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: